top of page

Hayatımda ilk defa bir şeyler yetiştirmenin mutluluğunu yaşayalı yaklaşık 1 sene oldu. Kelimelerle anlatılmayacak kadar güzel ve değişik bir duygu. Düşünebiliyor musunuz; insanın kendi elinin, elinin emeğinin mahsulünü yemesi...


Ayrıcalıklı bir duygu...


Örneğin, ben hayatım boyunca bamya yemeklerini hiç sevmedim ve hep merak etmişimdir, bu sümüksü şeyi kim yer diye. Taki bir gün bahçemde bamya yetiştirene kadar. İnsanın kendi yetiştirdiği bamya ile yapılan yemek, inanın kebaptan evladır.


Domates:

Ben hiç bilmezdim domates çeşitlerini.

Sırık Domatesini, Beş Deli Salkımı, Sarı Ampul Domatesi, Tarla Domatesini, Armut Domatesini, Pembe Çanakkale Domatesini... Yıllar sonra yeniden çocukluğumda kalan o kokularla, o aromalarla tanıştım.


Salatalıkların en tazesini, en çıtırını yemek, en güzellerinden turşu yapmak...


Biberlerin binlerce çeşidini dalından kahvaltı sofrasına sermek...


ve nice tarifsiz duygular...

Son Yazılar

Hepsini Gör

Tüm yazılar...

Neden? Neden hobi bahçesi Hobi Bahçenizi alırken bunlara dikkat edin: Hobi bahçenizde neler yetiştirebilirsiniz. Peyzaj İlgili Yönetmelikler-1 Hobi bahçenizde yapı ve inşaat prosedürleri Bahçeyi

bottom of page